måndag, oktober 06, 2008

lick my love pump



inte en enda kommentar på hela dan idag, känner mig ensam. som en öde ö. ingen feedback från mänskligheten. bara från bönder som blir arga för att jag vägrar ge dem ett nummer till en eskortfirma. "vill ju bara ha lite fätta jööööö, inge olagligt med det jööö". well, i've got a newsflash for you, joy boy! det är VISST olagligt!

säger godnatt med den där fantastiska bilden, som får sammanfatta den här dagen; fin och skrattretande och ledsam på samma gång. godnatt världen.

6 kommentarer:

Sofia sa...

nej känn inte så! berätta lite mer om bönderna istället!

A. sa...

hihi åh. vad glad jag blir. men det fanns inget mer att säga om bönderna egentligen... han ringde hit och ville att jag skulle hjälpa honom att köpa sex. haha.

Anonym sa...

men gud vad äckligt.
kan du inte skriva ett inlägg om de sjukaste samtalen du fått?

A. sa...

jo, det kan jag! fast alltså jag skriver ofta ner de samtalen här i bloggen, men jag kan göra en sammanställning någon gång när jag har tillräckligt många. vilket jag lär rätt snart, för till nästan varje arbetspass tillhör ett sjukt samtal.

Sofia sa...

en gång när jag var out and about i sundsvall som 18-åring kom det fram tre norska kostymnissar och frågade vart i stan man kunde hitta lite "glada flickor".
att folk inte skäms!

A. sa...

ja, jag förstår verkligen inte hur man kan tro att det är så pass okej att köpa sex att man går fram till främmande människor på gatan och frågar om råd.