måndag, oktober 06, 2008

men irri

jag vet att man inte får klaga på produkter man får gratis, men jag blir ändå liiiite irriterad över att jag valde ett vanligt läppglans men fick en läppglanspenna. någon liten lagerperson har uppenbarligen gjort ett misstag, och visst, det är rätt färg och allt men hur fan ska jag vässa den? pennan är för tjock för att passa in i nån vässare som finns här hemma och dessutom är det slöseri med läppglans om man måste vässa bort en massa. det är överhuvudtaget jävligt onödigt att ha läppglans i pennform när man kan ha det flytande, jag ser inte riktigt vad fördelen med detta ska vara...

och finns det överhuvudtaget någon poäng med att få välja om man ändå får fel produkt? tar en produkt slut får man meddela kunden om det, inte lägga i en annan grej och hoppas på det bästa. fan jag har aldrig blivit irriterad på strawberrynet förut, de har fram till nu kunnat stoltsera med 100% felfri service. nu är de bara 98% bra. haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad tusan är en läppglanspenna? låter askonstigt. läppglans är ju flytande?

A. sa...

haha. ja. det ÄR askonstigt. men det är i princip en penna, och om man ritar på sig själv med den blir färgen som läppglans. väldigt glansig, helt enkelt. någon kemist hade väl tråkigt på jobbet en måndageftermiddag, tänker jag.