onsdag, september 24, 2008

budgetkopior


(bild: alma)

okej. även om jag fick några tusen mer än vad jag hade räknat med tänker jag inte spendera dem på ett enda par skor, även om jag tycker att de är sjukligt snygga. ni vet, stövlarna från minimarket. bloggsfären har dödat min kärlek litegrann, och jag har verkligen ingen lust med att bli misstagen för en modebloggerska, så jag nöjer mig med wedins sköna kopior som är mindre än hälften så dyra. imorgon ska jag köpa dem, och ett par andra skor som jag spanat in.

man måste vara smart och prestigelös om man ska överleva i den här världen! orka försöka vara hipp hela tiden. speciellt om man inte direkt har råd med det. haha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hipp suger! vem vill vara hipp? dessutom tycker att att dessa "kopior" är SJUKT mycket snyggare än minimarkets. köp dem. själv ska jag idag köpa de mest ohippa skorna någon kan tänka sig, och som inte synts i en enda blogg. haha. på wedins också faktiskt. they´re fierce.

A. sa...

haha, fan vad härligt! ju mindre skorna syns på bloggar, desto säkrare känns det på nåt sätt. man kompromissar mindre med sig själv.

Anonym sa...

verkligen, dom här skorna ser hundra gånger bättre ut!! (gillar inte minimarkets faktiskt)

A. sa...

tack! ja alltså jag brukar t.ex. gilla klädda klackar, men nu såg det lite läskigt ut på något vis. dessa känns softare. är mkt nöjd.