onsdag, september 24, 2008

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

innan jag släcker lampan vill jag bara tipsa om en jätterolig hemsida om man är besatt av statistik, som jag är. om man har en blogg eller en hemsida är man säkert nyfiken på besökarna, och då är en besöksräknare bra att ha. kan sitta och stirra i timmar på min egen. har egentligen två olika, en som heter statcounter och finns att hämta på www.statcounter.com, och en annan som jag skaffade alldeles nyss och den heter blogpatrol. den verkar vara mycket bättre för den anger även besökarprognoser, förändring över tid i procentenheter och med en precision ner på timmen. hämta den på www.blogpatrol.com. det här är inte reklam, jag tycker bara att det är kul med besökarstatistik och ville tipsa om två gratissidor jag tycker är bra. känns som om man behöver påpeka det i denna tid av dold reklam och köpta bloggare (inte för att nån skulle köpa mig iofs... men whatever).

you know you love me. XOXO, schossip schmirl.

0 kommentarer: