söndag, maj 04, 2008

mobilbilder

nu har nisse förresten åkt till uddevalla på praktik, jag är ensam hemma i två veckor. min kost kommer definitivt bli sämre, haha. nåja. här bilder från i fredags mitt på dan när jag strosade runt på stan efter tentan.

ett par absurt snygga skor från whyred. de är som klassiska jodhpurs fast i canvastyg liksom. totally hot.
en göllig liten tjockishaka gjorde ett oväntat gästspel i provrummet med fem speglar.
ett par andra skor jag hittade i en second hand-butik. de var för små, annars hade jag köpt dem.
sen drog jag hem till cajsa som är nyinflyttad i en extremt tjusig lägenhet på götgatsbacken. träffade hennes smått tjuriga katt nisse. han påminner på något sätt om bisamråttan i muminböckerna. men jag älskar alla katter, jag tror t.o.m. att jag gillar de med attitydsproblem ännu mer. meow.
okej, nu har jag skrivit tillräckligt mycket blaj för en dag. ska iväg och träffa tove strax tror jag.

adjöken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skorna! var? jag tänkte köpa såna i höstas men strlekarna tog slut!
/emelie

A. sa...

du menar de högklackade? de finns på emmaus, storlek 36! kanske passar dig. de kostade bara 290 kr också.