söndag, maj 04, 2008

HAHAHAHAHAHA

i förmiddags när jag skulle skriva något inlägg upptäckte jag att jag har fått en sån där obligatorisk ordverifiering, ni vet en förvrängd bild av bokstäver som man ska skriva så att blogspot el. dyl. fattar att man är en människa och inte en spamrobot. jag ba WTF, jobbigt att behöva skriva in näst intill osynliga tecken varenda gång man skriver eller ändrar på ett inlägg, så jag klickade på länken som heter "varför har jag detta?". här är svaret som mötte mig:
"Skräppostfiltret i Blogger har registrerat att din blogg påminner om en skräppostblogg. (Vad är en skräppostblogg?) Eftersom du är en person som faktiskt läser det här, är din blogg förmodligen inte en skräppostblogg. Automatisk skräppostregistrering är en ganska oskarp funktion och vi ber om ursäkt för den falska anmärkningen."
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH! "din blogg påminner om en skräppostblogg". that's all i need to know.

0 kommentarer: