söndag, maj 04, 2008

bakiz och skakiz

ok, mission accomplished kan man ju lugnt säga. I WAS SPENT. hela gårdagen ägnades åt att vältra mig i bakisplågor, hålla maten nere och bossa omkring nisse. jag var så skakis ett tag att jag trodde att jag var magsjuk och inte bakfull, men nu förstår jag att det inte var någon fara. åh fy fan alltså. här är lite bilder.

temat var 50-tals och jag hade på mig kjolen som jag bar på vårbalen i 9:an. haha. fatta att jag har använt den en gång för 5 år sen men ändå sparat den. jag visste att den skulle komma till sin rätt någon gång. men den är tyvärr skamlöst ostruken. förlåt kjolen.

sirius.

siri och jag. jag vet att den är otydlig men man ser våra ponytails!

martin!

camilla!

camilla!! alltså, haha, hon har en fallenhet för att ta bilder på sig själv i grodperspektiv med diverse charmiga ansiktsuttryck. det är inte så tydligt här att hon är FETT snygg.

max & thomis.

john & nathan (extremt mkt brylcreem i håret).

jag ska shotta nånting. kanske lakrits. det smakade hostmedicin iaf - gott, med andra ord. var inte medveten om att jag var så graciös när jag dricker sprit. haha.

happy go lucky!

en skäggig, en rakad och en mittemellan.

torulf!

haha, får visa upp kjolen igen. som sagt, skamlöst ostruken...

farbror oscar. hur var det nu med sminkningen; syfilis på kinderna och kondylom på läppen? jag fattade ingenting hursomhelst. trodde att han hade missuppfattat temat och kört en fri tolkning av queen amidala typ.

happy couple. haha, så himla fint leende. pjotrs t-shirt matchar den lilla lagerkransen på nisses piké.

0 kommentarer: