söndag, maj 04, 2008

hang the dj

en av de sakerna jag ändå minns bäst från fredagskalaset var det vidriga jävla aset som hade parkerat i dj-båset. fan vilket jävla svin.

siri kom fram till mig vid något tillfälle och sa att dj'n inte ville spela prince eller nåt i den stilen, och jag tänkte att om det är fler som önskar prince så kanske han ger med sig, så jag gick upp till honom och frågade hur det låg till. "har du prince?" löd frågan i all dess enkelhet. han svarade utan att ens titta på mig "nu får ni ju för fan skärpa er, är det ni eller jag som spelar skivor här?". jag var full och glad så jag tänkte bara att han har fått lite för många önskningar och så skojade jag lite och sa "vad konstigt med en dj som inte vill spela prince". det verkade vara en mycket öm tå för då vände han upp huvudet, såg skitförbannad ut och skrek "ta din fitta och gå härifrån". HELVETE vad förbannad jag blev. jag har ett minne av att en fotograf tog en bild på mig när jag stod och var mitt uppe i att ställa till med en scen. sen försökte de där jävla kukhuvudena få mig utslängd, men jag tror att jag typ smög in som en liten vessla bland folket på dansgolvet.

han hade tydligen också slutat spela SK3's egna skivor eftersom att ingen ville höra den musiken, enligt hans egen utsago. han måste ha en mini weener om han håller på sådär och ett väldigt bra exempel på att man inte är ball och viktig för att man är dj, speciellt inte om man har en hög med bajs där hjärnan ska sitta. so sad.

0 kommentarer: