onsdag, oktober 15, 2008

L is for the way you look at me

jag sitter här och reminiscar på morgonkvisten. har inte direkt någon anledning att vara uppe såhär dags men ibland blir det så ändå. har hunnit lägga ansiktsmask and stuff. det stramade som fan men nu känns det bra. jag bläddrade omkring i mina bildmappar efter bilder på ebba, jag har så löjligt få och de flesta är fyllebilder, haha, som på de flesta andra också (använder mest kameran på fyllan. varför?), så jag vet inte vad jag kan lägga upp här. men jag hittade den där högen med jättefina bilder som tove tog när jag hade inflyttningsfest i min första egna lägenhet. den låg på öfvre östermalm och to this day förstår jag inte riktigt hur jag kunde ha sån tur. den bara ramlade ner i knät på mig. i ett halvår låg den där, sen var jag tvungen att flytta.

det där är hon. ebba. tjusig eller vad?

och här kommer resten av bilderna:

(den här har hon gjort en tavla av. titta här.)












good times!

mina vänner har sett dessa bilder tusen gånger redan, och blir säkert uttråkade av inlägg som detta. men jag säger som prince en gång sa: THERE IS JOY IN REPETITION. THERE IS JOY IN REPETITION. THERE IS JOY IN REPETITION.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså. Den där tavlan. Helt fucking amazing. Killarnas ansiktuttryck liksom.. jag fattar inte hur man kan måla så. Breathtaking.

A. sa...

I KNOOOOW! hon är fantabulous!

Sofia sa...

otroligt duktig! kom hon in på konstfack?

Anonym sa...

Oj, jag tror jag känner igen henne (ebba) från Cinemateket! Dags att än en gång konstatera att Stockholm är litet. Shit, nu känner jag mig ledsen på riktigt fast jag egentligen aldrig pratat med eller träffat henne, bara sett henne på avstånd liksom. O ja, hon var urtjusig på ett klassiskt vis.
/Karin

A. sa...

ja, det är hon. hon gick väldigt mycket på cinemateket.

vad fint. hon är en sån man minns! dashing looks!