onsdag, oktober 15, 2008

INOD*

ALLTSÅ JÄVLA... nu är det nån som har satt på "on a plain" med nirvana**. jag hatar människan så jävla mycket just nu. fatta tönten som sitter på sitt jävla dead end job 50 timmar i veckan och dricker folköl och lyssnar på nirvana, högt, så att alla hör.

*In Need Of Drink
** jag känner igen den för att jag lyssnade som fan på nirvana när jag var yngre. alltså ungefär 13-14 år. man lyssnar inte på nirvana när man är i 20-årsåldern, annat än om man youtubar efter några liter öl och blir fyllenostalgisk. jag är på det där humöret där jag inte ens kan skratta åt dem och tycka att de är mobbade low lives. jag blir bara arg på dem. för att de förstör min redan förjävliga dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud jag hatar nirvana. världens mest överskattade band. man fick gåshud när man var tolv år av 'smells like teen spirit'. tolvåringar och vuxna människor ska inte få gåshud av samma låtar. då är något fel.

A. sa...

haha WORD! det är definitivt något fel. jag får lite samma vibbar av alla 17-20-åringar på niotillfem-bloggen som beter sig som dagisbarn. man ska med stolthet lämna det stadiet när man börjar i grundskolan.