onsdag, oktober 15, 2008

sa jag inte det?

well whaddya know. jag kom visst iväg till jobbet ändå...

och den här nyheten glädjer mig något enormt. jörg haider VAR berusad när han körde ihjäl sig. han var KRAFTIGT berusad. precis som jag sa.
"Haider körde kraftigt berusad
Den österrikiske högerpolitikern Jörg Haider var kraftigt berusad, med 1,8 promille i blodet, när han körde ihjäl sig på väg hem från en nattklubb för en vecka sedan. Det är drygt tre gånger mer än tillåten alkoholhalt.

Det sade Haiders efterträdare Stefan Petzer, som nu leder partiet Förbundet för Österrikes framtid (BZÖ), på onsdagen.

Haider körde i 140 kilometer i timmen på en 70-väg när olyckan inträffade."
ni som skrev så jävla otrevliga kommentarer i mitt föregående inlägg om detta kan ju skita på er. var inte så jävla snabba med att avfärda folk som idioter innan ni själva är säkra på att ni har rätt. fy fan.

0 kommentarer: