onsdag, september 03, 2008

WW

fan, jag åt just världens mest värdelösa moussaka. skulle köpa nåt att äta men var inte peppad på de klassiska microrätterna som fanns i frysdisken, så jag kapitulerade till slut inför viktväktarnas micromat, de hade så schysst utbud med canneloni och moussaka och andra roliga saker. jag misstänkte dock att en fullständig måltid på under 100 kalorier inte kan smaka särskilt mycket, och visst hade jag rätt. helt värdelöst. fan. nu är jag bara irriterad, och fortfarande hungrig. hur orkar folk banta? fattar inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag brukar bli proppmätt på dom där jävla viktväktargrejerna. sedan så behöver man i och för sig salta som en galning för att det ska smaka något men det är lätt fixat.

A. sa...

haha. ja. så jävla grymt att det finns gratis salt på jobbet! *löneförmåner*