onsdag, september 03, 2008

hello lover



fan. fan. efter månader av skotorka har jag hittat ett par fina elefantgråa jag kan få fantisera om i höst. de är från loeffler randall och mrs h säljer dem för 5000 kr. jag har även blivit varm i själen av de modebloggshypade kilklacksstövlarna från minimarket, som bara finns i 80 ex;



men jag vet inte. de kostar hälften så mycket och är alltså inte helt jävla puckat dyra, men sen så är det säkert inte så bekvämt att stappla omkring i snöslasket, hårt åtsnörd i 10 centimeters klack. men om man är på det humöret hittade jag också ett par FANTASTISKA på rizzo (som annars brukar vara lite väl finkärring för mig):

oy vey... så mycket skor, så lite tid. och pengar.

ps. ska bara testa en liten grej här; Följ min blogg med bloggkoll.

0 kommentarer: