onsdag, september 03, 2008

all or nothing



jag fattar inte så mycket av mig själv längre. jag är så sjukt trött på kvällarna att jag inte orkar tvätta av mig sminket utan somnar i soffan istället. inte för att jag bryr mig om dålig hy, det har jag redan - but still. plus att jag går omkring och är sugen på alkohol. whadda what? igår tittade jag och nisse på ricky gervais standup-shower animals och fame, och då och då drack han en klunk ur en burk foster's och jag blev ba faaan bärs alltså. ville bara ha bärs. vi har en flaska koskenkorva nordic berries (1 liter!) hemma, som mamma gav till mig, haha, men det känns liksom inte så lockande. det är öl or nothing. all or nothing. öll or nothing.

2 kommentarer:

Asplövspuls sa...

tack för din fina kommentar, blir alltid lika glad!

och vilken SJUKT SNYGG blogg du har! Jag har försökt piffa upp min lite men är inte så haj på html >__<

A. sa...

oj, tack! jag kan lite HTML men jag har inte använt mig så mycket av det just nu, blogger har liksom en egen layout-guide som man kan fippla med själv. :)))