onsdag, september 03, 2008

touch-up


ooh, just det, imorgon ska jag klippa mig! ska även göra en manikyr (endast p.g.a. LOL), hahaha, men funderar på att avboka den p.g.a. andra grejer jag kan lägga pengarna på. typ ny hudvård. dermalogica-grejerna börjar ta slut, det var bara provburkar, så snart måste jag fylla på. fast det finns ett annat märke jag varit nyfiken på länge; ole henriksen. jag tror att ole henriksen kan vara teh shit. inte för att dermalogica inte är bra, men jag misstänker att ole henriksen kan vara BÄTTRE. hursomhelst vill jag prova. nackdelen är priset. jag tänkte försöka mig på typ ett sånt där resekit, där burkarna är små och billiga och smarta att testa med, men så upptäckte jag priset. $70. sjuttio dollar. 500 kr för några flaskor och burkar i minsta storleken. ole lever gott han! så det är bara att glömma egentligen. ingen idé att ens försöka få in det i min icke-existerande budget. jag skulle aldrig betala 500 kr för nåt sånt där. vad händer om det är det bästa jag provat? då MÅSTE jag köpa dem full storlek, och till vilket pris? sheesh. asså jag orkar verkligen inte.

5 kommentarer:

Anonym sa...

rent innehållsmässigt sett är ole inte bättre än dermalociga. dermalociga och decleor är typ i samma liga, sedan finns det de där riktiga höjdarna som kanebo och carita. om jag minns rätt så är decleor snäppet billigare än dermalogica så jag tycker att du ska look into that. men ja, det finns många trevliga och bra produkter från ole, jag har provat rätt många. deras walnut scrub är heaven! doftar så himla gott och så blir man helt len efter att man har använt den.

A. sa...

fan, jag är svag för produkter som luktar gott. luras lätt till att tro att luktar det gott så funkar det också. haha.

men decleor säger du? om det är snäppet billigare men i samma liga så ska jag helt klart överväga det. TACK FÖR TIPSET! är så glad att nån bryr sig.

cheers!

masha sa...

hah varför skrev jag dermalociga? ungefär som att säga sjelen höholm. *mongo*

A. sa...

HAHA! jag noterade inte ens! dermalociga slår fan din andra slip, hur var det nu..? the love gunmen. heheh.

Anonym sa...

i love the love gunmen. haha.