lördag, oktober 11, 2008

rattfull?



enligt DN:s jan lewenhagen är det mycket riktigt uteslutet med en högerregering efter detta. han ser inte heller hur partiet överhuvudtaget skulle kunna återhämta sig. skönt!

för övrigt är det inte helt omöjligt att han körde rattfull med tanke på att han skulle varit påväg hem från någon slags "tillställning". ja. och vad finns det att säga om såna som kör ihjäl sig på fyllan? jag säger; SKYLL DIG SJÄLV. jag känner ingen empati för någon som genom ett aktivt val riskerar sitt eget och andras liv. det är rent förkastligt. oförlåtligt.

PS. jag vet att man inte kan anklaga honom för rattfylla när inget har bevisats och att jag bara ägnar mig åt spekulationer, men även om jörg haider i detta fall var nykter vid ratten så finns det tusentals varje dag som inte är det. och de får skylla sig själva om de dör.



PS2. varför är jag så jävla diplomatisk? hans båda föräldrar var aktiva nazister under andra världskriget och han har själv inte tagit avstånd till det, utan har istället fört en snarlik politik, anpassad för 2000-talet. jävla scumbag. österrike kommer må så mycket bättre utan dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske var full när du skrev den här bloggposten? Jag vet ju förstås inte, men det finns en massa andra rödvinsintellektuella idioter som uppenbarligen publicerar saker på nätet som måste ha tillkommit under fyllan, så det kanske du gör också? Ingen rök utan eld.

A. sa...

haha. gud vad du måste vara bitter som kallar folk för "rödvinsintellektuella idioter", försöker du kompensera för dina egna tillkortakommanden genom att peka på att andra människors intellektuella brister? vad är det i mitt inlägg som stör dig så?

Anonym sa...

Det som irriterar mig en aning är att DN:s hemsida länkar till denna blogg. Tycker inte att innehållet motiverar det...

A. sa...

well boo-hoo.