torsdag, oktober 23, 2008

ledsen i ögat



okej. jag måste definitivt uppsöka läkare. min kropp straffar mig å det grövsta för att jag är kvinna och ska vara fertil i typ 30 år till. jag förstår inte poängen med att man ska ha så ont att man spyr. plus att det är rätt pinsamt att prata med sin chefis om det. men jag ville inte ljuga, plus att det faktiskt är en väldigt legitim anledning till att ta sitt pick och pack och dra hem och lägga sig raklång i soffan och gnälla. jag har fan aldrig haft så jävla ont i mitt liv.

7 kommentarer:

Chatrin Loov sa...

det är HEMSKT! har haft så ont så jag spydde en gång, på min födelsedag! kul... p-piller hjälpte mig dock, nu slipper jag ligga och skrika av smärta, yey!

Anonym sa...

funkar inga värktabletter? och skaffa en sån där kudde som man värmer i micron och lägger på magen om du inte har en, de är GULD! vet inte vad jag skulle göra utan min.

A. sa...

kitkat: ja, shit. vad illa. men grejen är att jag äter ju piller, som jag ursprungligen fick utskrivet just för smärtan. har ätit dem i typ 3 år och nu plötsligt får jag jätteont igen, från ingenstans. jag förstår inte vad det är som har förändrats.

sara julia elida: jag äter p-piller, och de har hjälpt i alla år. men nu ba; BOOM!! skulle inte banga på en vetekudde, men vi har ingen micro! jag vet! det är helt sjukt! (ej ironisk. jag saknar verkligen en micro)

Anonym sa...

is! :D

A. sa...

is? på magen? :///

Anonym sa...

du kan ju värma i ugnen :)
eller så skaffar du en sån kudde som man fyller med varmt vatten istället. fast jag tror inte de är lika bra.. haha jag skulle iaf vara orolig för att den skulle gå sönder hela tiden.
men ja, micro, jag är i sthlm nu och hälsar på vänner och de har ingen micro! och ingen brödrost!!! och ingen vattenkokare! känner mig smått handikappad.

Anonym sa...

neee, "chefis", is! hoho