torsdag, oktober 23, 2008

jävla äckliga brommaäckelbrudar

jag slutar vid elva ikväll. det känns överkomligt. det är så konstigt med det här jobbet. vissa dagar vill man dö varenda jävla minut, och andra dagar går som en dans. idag är en sån där dans-dag. sitter med en marabou helnöt och åt en grandiosa mozzarella till middag. ska man sunka ska man fan göra det ordentligt! haha. fy fan alltså.



ord kan inte riktigt beskriva det min mage försöker kommunicera till mig nu. själväckel, sura uppstötningar, yrsel och huvudvärk. men jag är inte sugen på godis, och jag är inte hungrig!

jag hoppas att emelie & anna är kvar på pleasant när jag slutar ikväll, jag behöver verkligen komma ut bland folk och träffa vänner. tänkte först åka till festen på siris skola, men pleasant är på hemvägen så det känns lite rimligare.

håååh.. ännu ett meningslöst inlägg från en meningslös dag. jag underhåller mig själv med att läsa den fruktansvärda kissies blogg. vägrar fan länka dit alltså. fy fan vad jag föraktar såna där småtjejer. jag hatar när tunnelbanan åker förbi bromma och alla äckliga små brommabrudar med svettig valentinobränna (bilden är från agnes b:s rodeoblogg. jag syftar på mannen längst ner, eh), platinablont hår, idominläppar och fejkade chanel-örhängen väller in i tunnelbanan. de skrikpratar och skrattar med såndant fruktansvärt ointelligent tonfall och jag skulle verkligen skämmas ögonen ur mig om de var mina döttrar eller systrar eller kompisar. de tror att de har attityd när de sitter och skriker, but honey, that ain't attitude. jag vet fan inte vad det är, men jag vet vad det INTE är och attityd är det inte FOR SURE! det läskiga är att det inte ens är säkert att de växer ur det. fy faaan. haha jag är så jävla tacksam över att jag vandrade genom tonåren med värdigheten i behåll.

0 kommentarer: