tisdag, september 16, 2008

whyred



ni vet att jag inte är den som är den som lägger upp catwalk-bilder och sen ba "ååh jag vill haaaa", men denna gång anser jag att det är tillåtet eftersom att det är whyred. whyred är okej. whyred är inte skitdyrt. det är jackan jag talar om. den är perfekt! resten - not so hot. byxorna är bara fåniga och skorna är inte direkt en fullträff. men jackan. ja. den ska jag köpa. det är bara frustrerande att whyreds hemsida är under konstruktion och jag har ingen möjlighet att kolla vad jackan kostar eller vad den heter så att jag kan ringa till butiken och fråga.

ps. det här är mitt 700:ade inlägg! haha, det är helt sjukt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kollade upp den jackan i en tidning en gång för att jag tyckte att den var fin, har för mig att den kostar 3500-4000. dvs rätt dyrt ändå asså.

A. sa...

fan. det är ju inte ens en lång kappa liksom.