tisdag, september 16, 2008

äckelkänslor



det här får mig att må fysiskt illa. nån jävla äcklig tonårsgrabb och hans kompis roar sig med att slå och sparka en känguru medvetslös och FILMAR alltihop. detta är 100% sjukligt. hör ni hur de skrattar? jag blir så jävla äcklad. jag blir däremot trygg av tanken på att om de åker fast riskerar de 5 års fängelse. jag mår bra av tanken att de kommer bli så jävla hårt knullad ei duschen, varenda jävla dag, tills de glömmer bort vem de är. sådana människor förtjänar att må dåligt. jävla avskum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag dör om jag tittar på det där, så jag låter bli. Det mest störande är ändå "om" de åker fast. OM! Totala jävla avskum är vad de är.

A. sa...

ja, jag började gråta när jag såg det där. det enda jag känner är rent hat. det finns ingenting som förmildrar omständigheterna för dessa kräk. titta inte på den om du är känslig för det är verkligen vidrigt.

Anonym sa...

Du menar alltså att straffet för djurplågeri inte bara bör vara fängelse, dvs. isolering från samhället på bestämd tid, utan även systematisk, grov tortyr? Jag antar att du är frestad att svara "ja" på den här frågan men isåfall hoppas jag att du inte menar det innerst inne.

A. sa...

men var inte fånig nu. det framgår mycket väl vad jag menar. jag anser helt enkelt inte att människor som gör sånt här mot oskyldiga djur - för sitt eget jävla nöjes skull - inte förtjänar att ha det bra. inget mer med det. det kan väl t.o.m. du skriva under på? eller tycker du rentav att det var roligt att se killen sparka kängurun i skallen så att den föll till marken?