tisdag, september 16, 2008

#!!&%??#"?!!



ååh... jag hade plockat en påse godis på hemköp idag, men precis innan det blev min tur i kassan ångrade jag mig, tänkte stå emot begäret liksom, så jag lämnade påsen och gick därifrån med raska steg. kände mig jättestolt över att jag inte bara faller för minsta begär. men nu sitter jag framför datorn och ångrar mig. såg en bild på typ en lakritsfisk nånstans på internet och nu är jag så jävla sugen. köpte två bananer istället men de gjorde fan ingen nytta alls.

jag måste bli av med mitt sockerberoende. jag mår inte bra utan socker, det kan fan inte vara sunt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ett liv utan godis är knappt ett liv

A. sa...

haha. true. fast beroende tar ju nöjet från godis. om det är tvång och inte lyx liksom.

T.J. sa...

ja men om du unnar dig liiiite då och då är det väl en lyx eller hur?
tycker inte du ska va så hård mot dig själv. du tar fan hand om dej själv. inga laster har du heller ju! du röker inte. du dricker med måtta. du gör dej fan förtjänt av lite tvång om det nu känns så - regelbundet. tycker lilla jag iallafall!
//thomas

A. sa...

thomas, du har rätt! jag har INGA andra laster! nuförtiden blir jag typ packad en gång i månaden, röker ALDRIG... du har rätt i att jag har gjort mig förtjänat av godis. men jag önskar bara att jag kunde äta godis för att jag tycker att det är gott, inte för att bli på bättre humör. haha.