torsdag, september 25, 2008

moget

gud... jag har inte rört på mig sen jag skrev det senaste inlägget. inte ens rest mig ur stolen, inte en enda gång. *LOOZAH*



jag har fett dåligt samvete för att jag inte har diskat. nisse är jämt så duktig och diskar när det är hans tur, han whinar aldrig och skrubbar t.o.m. spisen skinande ren. men för mig tar det alltid några dagar extra innan jag får ändan ur vagnen och faktiskt tar itu med disken. och som jag gnäller över det... det är ju löjligt. jag är ju 21 år gammal och har bott utan föräldrar i 2 år, men man skulle verkligen kunna tro att jag bor hemma och blir helt rådlös för att päronen är borta över helgen. "men åååååh, det finns inga bestick, åååååååååh jävla skiiiiiit... fast jag kanske kan diska då, de skulle bli glada... har inget bättre för mig... har ingen tid att passa. skulle ju hinna liksom. fast asså ååååh hatar att diska. hatar ljudet av klirrande porslin, hatar att diskmedlet gör mina händer så torra att de spricker, hatar när ljummet äckligt diskvatten rinner ner längs armen och hänger kvar i en droppe på armbågen, som tillslut blir röd och börjar klia... HATAR!!! och det kommer ta så lång tid, det är ju värsta berget. varför diskade jag inte för några dagar sen, när det bara var några tallrikar och glas? det hade gått så snabbt. hatar min brist på självdisciplin. det kommer aldrig bli något av mig. shit.. är det där mögel? skålen som hade dipp i sig förra helgen har fått päls... gud vad nasty. vilken jävla skit alltså. jävla jävla skit. SKIIIIT. åh nu börjar frasier!"

0 kommentarer: