torsdag, september 25, 2008

FREEBEEZ!!!



en otroligt sympatisk grej med strawberrynet är att de är väldigt heta på att ge en gratisgrejer. de har tydligen hamnat på topp 3 i sin kategori på bizrate, som är ungefär som pricerunner. detta vill de fira genom att skänka bort stila-produkter till alla kunder. så himla trevligt! jag ville ha en mörkbrun ögonskugga, men det hade tagit slut så jag valde ovanstående lip glaze i färgen "fruit punch". haha. lip glaze. måste de komma på nya namn hela tiden? lip glaze, lip shine, lip sheen, lip color, lip stain, lip gel, etc. etc. etc. det är ett läppglans. varken mer eller mindre. läppglans. there. is. nothing. more. to. it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom du är en god och bra människa som är öppen för miljötänk så tipsar jag härmed om www.ettklickforskogen.se. det finns ju chans att du redan känner till denna sida och är duktig och klickar varje dag, men jag säger det ändå. gör ett gratis klick för gammelskogen varje dag, så betalar någon annan! världens bästa välgörenhetsidé. just nu är det Verle gammelskog i Ale kommun som är i fara, som måste köpas upp och fridlysas. var med och klicka! en gång om dagen, det är bra för magen =)

och så kan du köpa träd för 50 - 150 kr st. jag köpte 2 björkar idag.

A. sa...

jag har hört talas om ettklickforskogen.se förut, men jag har inte riktigt trott på att det fungerar. hur går det ihop? vi klickar, utan att betala ett öre - och någon annan betalar? är det reklamfinansierat kanske? vilken grej isåfall. ska börja klicka varje dag!