tisdag, september 30, 2008

indie

haha, åh, vilken deppig kille:
"En snattare på Coop i Sala stoppade in godis under tröjan – så mycket att det putade ut överallt, skriver Vestmanlands Läns Tidning efter en artikel i Sala Allehanda.

När personalen upptäckte snatteriet började mannen att äta upp godiset, trots att han var kvar i butiken. Sedan hotade han personalen med två glasflaskor och rymde ut genom en lucka där butiksskräpet vanligtvis kastas.

Mannen kunde gripas utanför på parkeringen strax efteråt och är nu misstänkt för snatteri, narkotikabrott och olaga hot."
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1806133.svd. något att bygga en amerikansk lågbudgetproduktion på? och krydda med lite woody allen-hjälplöshet och du har en perfekt indierulle om en missanpassad (men hollywoodsnygg) snubbe som röker gräs och hamnar i massa pinsamma situationer.

joe labero är också en ganska deppig kille. såhär säger han till SJ's tidning kupé, apropå att han inte har fått uppträda i las vegas:
"En blond svensk viking har svårt att hävda sig mot de hierarkier som styr i Vegas – där makten består av judisk buisnessyndikat, amerikanska dollarmiljonärer och homosexuella artistbokare."
ja.. stackars lilla joe labero! det är jävligt bekvämt att komma med allehanda lama konspirationsteorier när stjärnan börjar dala. det är så jävla OLD att skylla på judar, bögar och miljonärer. haha. gud. get a life.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha jag läste den där artikeln om godissnattaren och hade sjukt svårt att hålla mig för skratt. Tragiskt javisst, men oj så kul att försöka trycka i sig stöldgods i butiken.

Sofia sa...

hahah, fan vad skönt!
när jag var 13 och jobbade i ett stall vid västanåfallet kom joe labero med entourage dit o skulle fota typ pressbilder. han ville att vi "stallflickor" skulle ha urringade linnen på oss och posera bakom honom. Det gick ju hem.

A. sa...

älskarinnan som bekänner: haha, ja, man blir ju inte irriterad på honom, jag känner iallafall bara sympati.

sofia: HAHAHA! är det sant?! hahaha, fy fan vilken lam person! det är fan inte okej att vilja framhäva 13-åriga flickors bröst. herregud. har man ens bröst när man är 13? minns inget från den tiden. haha. *pubertetstrauma*

Sofia sa...

nej fan jag fick inte bröst förrän runt 15, det är iofs inte så mycket bevänt med dem nu heller.
det var f.ö bara en tjej som ställde upp, haha, jag minns hur mycket vi andra skämdes å hennes vägnar.

A. sa...

va, GICK NÅN MED PÅ DET!? varför? fick hon asmycket cash?!

Sofia sa...

alltså jag minns inte vad vi skulle få för det men jag minns hur föraktfulla vi andra var så det kan fan inte vara mycket.
men det var väl som med porrfilmstjejer, hon trodde säkert hon skulle bli fotomodell efteråt.

A. sa...

;(

Anonym sa...

Vadårå? Jag tycker det är fint med urringat. men dom ska väl vara lite äldre än 13 år.

A. sa...

den låga åldern är väl lite det som är poängen.