onsdag, september 17, 2008

cacharel noa perle



jag upptäckte parfymen noa perle från cacharel när jag var i paris med cajsa hösten '06. jag fick den som ett litet prov när jag hade köpt något på sephora och så gick jag omkring resten av resan och luktade och sa "aaah" efter varje pust jag kände. men den kärleken är som bortblåst nu. jag är så fruktansvärt trött på den. jag blir illamående av dofter som påminner på noa perle. det handlar inte om att jag bara har tröttnat, utan nu finner jag doften direkt kväljande. jag sprejade en gång igår, bara för att testa om jag fortfarande avskyr den, och ja, den förstörde mitt humör direkt. så om det någon som är villig att adoptera en nästan helfull parfymflaska, som säkert luktar gott i andras näsor, så är den din för en symbolisk summa.

(eller alltså, jag är pank, jag kan inte skänka bort saker jag kan få cash för!)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
uppdatering: alltså, jag skojar inte. köp den! take it off my hands! haha, vem försöker jag lura? det är fan ingen som kommer köpa den nu, så bra som jag har sålt in den i texten ovan...

0 kommentarer: