fredag, maj 16, 2008

känslorna faller fritt


haha. 18 år och sur. jag har inget minne av den där frillan. den var ju fin. och fjärilsbroschen som var min mormors gamla, riktigt arvegods, min brorsa krossade den under sin datastol utan att märka nåt. jag undrar vad den gjorde på golvet överhuvudtaget. och den där filippa k-koftan hittade jag under någon bänk i något dammig och mörkt hörn på klubb illegal, det är en av de plaggen som jag använt mest av alla i min garderob. men jag undrar vad jag gjorde under bänken överhuvudtaget...

minns ni klubb illegal? fan vilka fina kvällar det var; fulgroggar i plastmuggar, lammkött (haha) och ett så svettigt dansgolv att fönsterrutorna immade igen. och jag har aldrig åkt så långt som till haninge för att dansa in på småtimmarna. de är fortfarande väldigt levande minnen fast det känns så avlägset.

0 kommentarer: