fredag, maj 16, 2008

charging bull


haha, yes! någon hittade en bygghjälm vid mariatorget någon natt på väg hem från någonstans, vi var fulla och glada och nisse tar som vanligt på sig jobbet att föra situationen till en ny nivå genom att med hjälp av hjälmen attackera sällskapet.

minns ni den här kvällen? bilden är tagen 6 sept 2006, var hade vi varit?


här är den enda bilden som togs tidigare under kvällen... jag kan urskilja träd och några människor, och vad som antagligen är max gula jacka nere i vänstra hörnet. jag bläddrade bakåt i mina gamla bloggar men jag har inte skrivit något om den här kvällen. vi kanske hade suttit på wollmars och druckit öl, som så många andra kvällar under den sommaren. det var en fin sommar, bortsett från det jag kastade bort när jag jobbade på grand hôtel. fy fan vilket slöseri. blir bara ledsen av att tänka på det.

0 kommentarer: