fredag, maj 16, 2008

en början


nisse har varit borta i två veckor i en håla i mellansverige (nämner inga namn) på praktik men imorgon vid lunchtid kommer han hem igen, det är så jävla lägligt för jag behöver en mage att vila mitt huvud på när man tittar på arkiv x och jag tycker inte längre att det är soft att låta teven stå på konstant bara för att det inte ska vara så tyst. kärleksfull och pinsam, det är det inte så svårt att vara på morgonen, när man fortfarande är helt nyvaken. jag vet att nisse tycker att jag är lite pinsam som lägger upp den där bilden, men jag tycker fortfarande att den är den bästa som har tagits på oss två. och det har inte ens tagits så många bilder på oss två, fast det snart har gått tre år. tre år, baby! god only knows...

och anledningen till att jag är uppe såhär dags är för att jag tänkte haffa något på whyreds skoutförsäljning till mig och nisse (på hans bekostnad), men det var rätt värdelöst. ni som läser det här och hade tänkt gå kan enligt mig lika gärna strunta i det, 800 kr är inte utförsäljningspris och det fanns inget där som inte finns i barkis, dit man kan åka på mycket bekvämare tider. synd att jag var den som var tvungen att offra mig för den här erfarenheten, som jag nu kan sprida vidare till er! haha. eh.

ok, offra och offra, jag hade varit vaken sen 6-tiden ändå, men det var fan inte soft att trippa ut i regnet med ballerinor i sammet!

0 kommentarer: