måndag, mars 23, 2009

jag blir hellre jagad av vargar (än erkänner att jag gillar den låten)

hey! pinsamma playlisten har vuxit litegrann, nu är vi uppe i 15 låtar! BRA JOBBAT, y'all! men nu är det ju någon/några som har lagt till låtar utan att ge sig till känna! jag vet att det är thomas som ligger bakom lisa nilssons "varje gång jag ser dig", men jag undrar vilka som har lagt till följande:

mariah carey - fantasy
laakso - demon
shinehead - jamaican in new york
orup - hellre jagad av vargar

om det är för pinsamt för att du ska berätta är det väl okej, men hela idén bygger ju lite på att du ska bejaka de mindre sofistikerade delarna av din musiksmak öppet! så kom igen, spill the beanz ppl!



aiiit, nu har ju alla som lagt till låtarna ovan stigit fram ur skuggorna, men så har det utöver dem tillkommit NYA låtar! kom igen liksom! VEM HAR LAGT TILL:

paul young - love of the common people
john denver - take me home, country roads
just d - sköna skor
michael bolton - how am i supposed to live without you



UPPDATERAT 24/3: okej, nu är det lugnt, spellistan är under kontroll! men så ni vet i fortsättningen: lägger ni till en låt så meddela bland kommentarerna. det blir mycket roligare så, internet är anonymt så det räcker tycker jag!



UPPDATERAT 25/3: nej, spellistan är inte alls under kontroll! VEM HAR LAGT TILL:

U2 - sweetest thing
tony christie - (is this the way to) amarillo

do tell! plz plz jag vill veta!
blog comments powered by Disqus