fredag, november 14, 2008

men gullis!

haha. max ringde mig nyss. han ville "kolla läget", mys! vi småpratade om ditten och datten och framförallt om kvällens kalas som kommer bli så himla KUL! och sen, precis innan vi skulle lägga på så lyckades han i förbifarten nämna att han skulle bli jätteglad om jag kunde ta med mig lite vin från systemet till honom. HAHA! you sneaky little bugger! du behöver inte kompensera en sån förfrågan genom att småprata med mig! så himla sött. haha. jag frågade direkt om det var därför han ringde från första början, och han var ballt nog helt ärlig och sa att "ja, från början var det så, men jag ville prata lite också för det är otrevligt att bara be om utköp" typ. haha. älskar ärligheten!

seriöst alltså. det är BARA gulligt. om det hade varit någon annan än max hade jag kanske blivit lite stött, men nu blev jag bara road.

såhär ser max ut. han är ett riktigt doll face (fast just på den här bilden är det lite mer utav ett pierrot face):



men don't bother, ladies! maximus is tydligen spoken for! åh så himla fint. han förtjänar allt gott i denna världen. kom precis på vad max är förresten. han är en golden geezer.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaaaw!!! Sötis Hita! Tack. :D