fredag, november 14, 2008

freebies junkie

på nordic light hotel hade det varit en annan fest tidigare under kvällen, det var typ tjuvläsning av festivalkatalogen för pressfolk, samtidigt som replay skulle lansera sin nya parfym. som fantasifullt nog heter replay, med suffixen for her eller for him, beroende på om man vill lukta karl eller fruntimmer. så himla trist och platt. a little effort, liksom? en medvolontär hade sällskap med mig på tuben hem och då gav han mig "damversionen", som han uttryckte det. snällt! det bästa är såklart flaskan:



den är fin. herrversionen var också väldigt fin. skönt att de har ansträngt sig för nånting iallafall. den luktar också helt okej, fast den påminner mig väldigt mycket om en annan parfym jag haft, hugo boss deep red. den gillade jag inte så mycket, men den här är lite lättare typ. ja. sen plockade jag på mig några flaskor loka och skitmycket godis. haha.



siri fnissade lite oroat, men jag sa "i'm here for the free stuff, man!" och då kanske hon också plockade på sig en extra påse.

0 kommentarer: