torsdag, november 20, 2008

freebiesfrossa

nu är jag hemma! de var snälla och lät oss förortsbor ta sista tåget hem, fatta skönt! jag har haft jävligt kul ändå, har dock inte lika mycket gossip som jag hade förra gången jag jobbade. de flesta skötte sig bra liksom. fares fares var dock inte lika glad och rolig som jag hade "föreställt mig".. de där invandrarna, de brukar ju jämt vara så himla glada och sådär?

iallafall fick jag med mig en gäst-goodiebag när jag gick hem, den var rätt go. innehöll typ mascara, parfym, schampoo, en smoothie, bakispiller och lite såna grejer. ingenting som en karlakarl skulle uppskatta, med andra ord. ^_____^

3 kommentarer:

Anonym sa...

fares fares brukar handla hos mig och han är så JÄÄVLA DRYG! som om han bah: guu titta inte på mig! jag vet att jag är supermegakändis, men jag är så trött på småbrudar som vill ha mig.

Sofia sa...

men vadå...varför delar de ut mascara och schampoo på en filmfestival för?

A. sa...

cami: haha. ja! jag fattade inte varför han var så himla dryg! trodde han skulle vara soft och prestigelös!

sofia: sponsorer, du vet. i år är det l'oreal och replay. i utbyte mot en massa exposure på festivalen får vi gratisgrejer att fylla våra goodie-bags med.