måndag, oktober 20, 2008

OMG! hon är inte på riktigt!

jag fattar inte grejen, är det någon som känner till annawintour.blogg.se? jag ramlade in på hennes blogg och sen ramlade jag av stolen. jag har jättesvårt för att avgöra ifall hon är på låtsas eller på allvar... hon är verkligen jättekonstig. hon verkar vara totalt humorlös. alla inlägg är sura och defensiva för att hon får skitmycket otrevliga kommentarer, och verkar inte alls förstå hur mycket pinsamma grejer hon kläcker ur sig. vartenda inlägg är jättejobbigt, på samma sätt som the office. man skäms och vrider och vänder på sig och vill ibland köra ett järnrör genom skärmen, men ändå fortsätter man titta... hon tjatar som fan om att hon är hertiginna (ASJOBBIGT), men säger samtidigt att det är en köpt titel. sen är hon jävligt noga med att påpeka att hon är en "kändisbloggare", och ger folk tips på hur de kan bli lika kända som hon. alltså va? hahaha. ett inlägg har rubriken "såhär gör du för att bli en bloggkändis som mig"... haha NOLL självdistans! här är det bästa tipset från det inlägget:
"Gå inte på evangemang där du behandlas som en i mängden utan tacka bara ja till finare evangemang där du är en gäst att räkna med tex jag som ska gå på rojalistföreningens 30 års fest. Jag blev inbjuden av vår egen ordförande Partik Åkesson som personligen sa att han ville se mig där."
lite sköna citat:
"Jag har fått denna porträtt av en utländsk person som målar människor. Honom kan ni hitta bl.a i Kista Gallerian i Stockholm. Han åker på turne över hela Sverige och målar. Denna bild fick jag i gåva av honom han stoppade mig när jag var i Kista Gallerian för han sa att jag hade ett utseende som snabbt går att rita av. Det kostade 700 kr för en liten porträtt och 1300 kr för helkropp. Jag fick den gratis så klart. Jag är ju den som syns utan att behöva ta plats.

Han sa att jag var karismatisk och är den som syns mest bland hundratals människor. Det samlade mer och mer folk omkring mig när han skulle måla av mig."
HAHHAHA. wow! vad smickrande! random snubbe på stan säger att hon har ett utseende som går att rita av snabbt? åh wooow hon fick det asfula porträttet gratis, woooow, hertiginnan, låt mig kyssa dina fötter!

det här är också ett kul inlägg; plåtningar från proffsfotografen. hon skriver: "Här är bilderna som är tagna hos fotografen. Vissa bider i bloggen är tagen av en fotoassistent (praktikant) som inte är riktig färdig med sin utbildning och inte kostar lika mycket om den ordinarie fotografen. Just nu är min fotograf inte i tjänsten så fotoassistenten kommer att ta eventuella bilder. Att ta bilder är dyrt och det kostar mig ca 8000 kr i månaden. Skulle jag använda fotoassistenten skulle priset minska till ca 2000 kr i månaden"... och så har hon lagt ut så SJUKT kackiga bilder! jag skulle inte kunna ta så dåliga bilder med mina amatörkunskaper och budgetkamera, om jag ens försökte!!! haha hertiginnan alltså, you crack me up!

men ärligt, jag misstänker att hon är psyksjuk. mår lite dåligt av hennes blogg.
"De [random tidning] frågade mig bl.a vilka jag tycker är mäktigaste medie profilerna i Uppsala med motivering. Jag svarade Birgitta Dahl & Ulf Ekman då båda har lika stora läppar och karismaktiska utseende och personligheter."

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag avlider

anna wintour sa...

Är det så jobbigt för dig att media har velat skriva om mig så många gånger?
du får leva med att det finns bloggare som lyckas. I stället för att spy galla över mig så kan du faktiskt lära dig av mig.

A. sa...

haha men herregud. jag har aldrig sett ditt namn nämnas i media, någonsin. men det spelar ingen roll, paris hilton är också väldigt känd men inte särskilt beundransvärd för det. jag tycker att det är ganska ocharmigt att du verkligen är full av dig själv och inte har någonting emot att spy galla över andra i din blogg. då får du faktiskt tåla att jag skriver om dig i min blogg, även om jag inte direkt är ett fan. precis som du ondgör dig över nyrika öststatskvinnor som inte har smak nog att dölja hur rika de är så gör du exakt samma misstag. det känns som att du skämtar ibland. om det är en skämtblogg så är du nog den mest geniala bloggaren jag någonsin stött på.

men all publicitet är bra publicitet, right? nu kanske jag har genererat tillräckligt med trafik till din blogg så att du kan köpa den där betjänten som du så gärna ville ha.

Anonym sa...

Hahahahaha! Guuud alltså. Är det här på riktigt? Det KAN inte vara på riktigt! Jag förgås av frustande skrattanfall!
/Karin

A. sa...

joo, jag tror att det är på riktigt. hehe.