måndag, oktober 20, 2008

höstnatt i hässelby: NEW & IMPROVED!



jag gjorde en ny time-lapse inatt för att jag var så irriterad på reflektionerna från den tända lampan i den förra videon. samma motiv, en annan kväll.

jag gillar verkligen de här små videosarna. de är jättefina, älskar att min kamera har den här funktionen. jag gillar att man ser hur månen och molnen rör sig och lampor tänds och släcks och hur människor går omkring i sina lägenheter och att det mot slutet av filmen har blivit ganska mörkt i de flesta fönsterna för att folk har gått och lagt sig. stadsrytm och människor i sina hem en söndagkväll.

fast jag ska filma andra grejer nu, inte bara utsikten på nätterna. kanske när man ligger och sover, eller lagar mat, eller nåt. vore fint.

2 kommentarer:

Elsa sa...

vilka mysiga filmer!

A. sa...

TACK! :D