tisdag, september 09, 2008

what would freud do?

drömde så jävla äckligt inatt förresten. jag drömde att jag blev våldtagen av den elakaste killen i min högstadieklass. vad vill mitt psyke säga mig? att han ägde mig trots allt? har han vunnit nu?

det var så jävla äckligt i drömmen. den utspelade sig av nån anledning i samma lägenhet där jag var på en jättetrevlig midsommarfest, men han - låt oss kalla honom för sigurd - var av nån anledning där. jag hade skadat armarna, de var typ stelopererade så jag kunde inte röra dem, och vid ett tillfälle, då jag och sigurd var ensamma inne i köket noterade jag att hans kuk hängde ut ur gylfen (och den såg faktiskt exakt ut som en rå varmkorv. helt slät och rödaktig). sen tvingade han sig på mig. det intressanta var det som hände efteråt i drömmen. jag var inte alls så traumatiserad som ett våldtäktsoffer kanske är, utan jag var fly förbannad och sa att jag ska dra igång en sån jävla rättsprocess typ... fy fan. drömmen lämnade mig minst sagt konfunderad.

0 kommentarer: