tisdag, september 09, 2008

SÖK HJÄLP

SHIT! SJUKASTE SAMTALET NÅGONSIN trillade just in. nån jävla gubbe från skåne ringer hit och vill först ha numret till eon och fortum. sen när jag håller på att fiska fram dem börjar han prata om att han "vill inte betala för några jävla utlänningar som avbryter hans kontakter", och jag blev lite thrown av hans plötsliga utbrott. försökte utröna vad han ville nu, om han ville ringa till någon störningsjour eller om det var problem med elräkningen eller vad fan... men han sa bara "nej nej NEJ! fattar du inte? JAG VILL DÖDA DEM!!", han SKREK så att det skar sig i hörlurarna. fan jag har fortfarande hjärtklappning, han var fan helt jävla sjövild. "DET ÄR NÅGRA JÄVLA JUGOSLAVER OCH JAG ÄR VÄL EN PRIVATPERSON SOM ALLA ANDRA, JAG VILL INTE BETALA FÖR ATT DE AVBRYTER MINA KONTAKTER!!! JAG SKA FÖR FAN DÖDA DEM, FÖRSTÅR DU? JAG VILL DÖDA DEM. TA LIVET AV DE DÄR JÄVLA UTLÄNNINGARNA!!!". jag blev helt mållös, och istället för att avbryta samtalet började jag undra i mitt stilla sinne över vad han menade med "kontakter". hurdå "avbryta mina kontakter", liksom? jag bad honom att förklara vad han menade, men han skrek bara "ÅK HEM TILL ERT JÄVLA LAND, JAG VILL INTE HÖRA NÄR NI TORKAR ER I RÖVEN!!!"

helt jävla efterbliven var han. till slut skrek jag tillbaks till honom: "nu avslutar jag det här samtalet, din jävla idiot", halva kontoret måste ha tänkt typ "WTF?" men ingen sa något såklart. de låtsades att de inte hörde att jag satt och skrek åt en felknullad malmöit.

gud. nu måste jag verkligen droga mig med socker. BRB.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅFYFAN! O_O jävla retard.

A. sa...

ja. han var fan helt sjuk i huvudet... jag hade hjärtklappning i en halvtimme efteråt.

Anonym sa...

HAHAHA
då var det dig jag hörde som sa det.. tror det liksom gjorde så att jag orkade jobba dom sista timmarna :P

A. sa...

haha! var du där? han var sjuk i huvudet. jag önskar att jag hade kunnat trycka till honom ännu mer.