måndag, september 08, 2008

just nu är jag peppad på två grejer

en annan grej jag gillar med camilla: hon är GRYM på guitar hero! camilla ÄR guitar hero. jag spelade det första gången hemma hos henne igår, det var så jävla roligt. jag kan inte sluta tänka på att jag och nisse måste köpa hem det. det är den första grejen jag är peppad på. folk kommer fråga "vad ska du göra i helgen?" och jag kommer svara "jag ska vara hemma och spela guitar hero". men camilla, hon var alltså så satans grym. det var en mysig tillställning. hon hade bakat massvis, och så satt vi och svullade och pratade om augusts stundande sydamerika-äventyr. men alltså åh...



måste köpa...

den andra grejen jag är peppad på är min brorsas 18-årsdag. jag har haft lite presentångest, jag vill ge honom en perfekt present på hans stora dag. de senaste åren har jag lyckats pricka rätt varje gång, och jag älskar verkligen hans ansiktsuttryck när han öppnar presenten som är från mig. han blir alltid så överraskad och så jävla glad. "jag visste inte ens att jag ville ha den här!", utbrast han en julafton när jag gav honom en replica av samuel l. jacksons bad motherfucker-plånbok från pulp fiction. det är hans favoritfilm. iallafall så har jag inte presentångest längre, för igår när vi kom hem till hässelby satt det affischer med reklam för min brorsas 18-årspresent; RUSSELL PETERS LIVE PÅ CHINATEATERN! det är genialt. det var liksom min brorsa som tipsade mig om russell peters! det är perfekt!



haha. "wow, a white kid! we've heard so much about you!"

0 kommentarer: