måndag, september 22, 2008

if they dare touch a hair on your head...


dessa tre böcker är tillsammans en perfekt present till min bror som fyller 18 år snart. jag vet att vi redan har en skitbra present (russell peters-biljetter), men jag gillar att skämma bort människor jag älskar, speciellt när jag har råd. det är förjävligt att inte en enda bokhandel har alla volymerna inne. på amazon kostar den tredje volymen från $200 och uppåt, och de andra två är slutsålda - crappy. bokus har bara tagit in de två första volymerna och de båda är slutsålda - också crappy. internetbokhandeln.se är inte mycket att ha, trots att de har överlägset bäst priser (under 200 kr per bok), eftersom de inte heller har några ex på lager - allt är bara CRAPPY POO! men jag sa försöka få tag på dem ändå, har tjuvtittat lite i dem på internet och de verkar verkligen vara praktverk, allihopa.

blir bara så glad när han önskar sig böcker. allt rör sig i rätt riktning med min brorsa. det är fantastiskt att se när en människa hittar sig själv, när saker börjar falla på plats. han börjar liksom växa i sig själv nu, så som man växer i ett par bra byxor. jag är så jävla stolt över honom, han är verkligen en helt fantastisk människa och jag är så tacksam över att vi är kompisar. det är så värdefullt för mig och jag känner verkligen att jag skulle dumpa många halvlama bekantskaper för att få hänga mer med min bror. han ringer mig ibland och bara snackar, hur många bröder gör det? hur många bröder vill tatuera in syrrans födelsedatum på sin arm? min bror vill det. och jag ska tatuera in hans födelsedatum på min egen arm. han berikar den här skitiga världen med sin närvaro. jag älskar min brorsa över allt, ALLT i världen.

min bror in till döden!

0 kommentarer: