måndag, juli 07, 2008

får se om jag kan stå för det här imorgon

favorittidning: alla är likadana :((((
det bästa som hände i somras: det är fortfarande sommar. och inte så mycket bra har hänt.
kaffe, te eller inget? kaffe.
byter gärna garderob med: nån som har ett par hela jeans.
vanligaste färgen på mina kläder: svart. jag jobbar på att fasa ut det.
byxa eller kjol: byxa. jeans. jag är verkligen en jeanstjej.
senast utlästa bok: "låt den rätte komma in". igår läste jag ut den.
mitt rum kan beskrivas som: har ju flera rum, hihi. de är fina, men väldigt stökiga. ska städa idag. kan nästan lova det.
mig själv med tre ord: lynnig, kärleksfull och krävande. haha.
jag tränar: inte alls. men snart.
jag ville bli när jag var liten: uppfinnare. uppfann en minizeppelinare som skulle transportera äpplen eller saftglas till träkojan man ofta sitter i när man är barn.
höger- eller vänsterhänt: högerhänt.
humör just nu: lite skämmig för att jag fyller i det här. det är ok om man tycker att jag är töntig nu.
är det nåt du absolut inte äter: skaldjur. räkor är ok.
kläder just nu: softies.
vad sa du senast: igår natt frågade nisse när han börjar jobba idag.
fisk eller badkruka: jag är mesig. så badkruka.
hur många kuddar sover du med: en. om jag är täppt i näsan (vilket verkar vara rätt ofta nuförtiden) har jag en stor kudde bakom ryggen och sover sittandes.
spelar du nåt instrument: haha. nej. men det finns många här hemma.
morgon- eller nattmänniska: natt. definitivt natt. jag hatar morgonen.
sparare eller slösare: var slösare förr men nu är jag snål. har inte direkt nåt val.
bästa film: den senaste filmen som fick en 5:a på filmtipset är persepolis.
har du några homosexuella vänner: någon enstaka.
tror du på mirakel: hahah. "mirakel" är för de som inte orkar göra nåt själva.
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det tror jag nog.
hur många barn vill du ha när du blir stor: två. ett går också bra.
bio eller promenad: bio! jag gillar verkligen att sitta still.
är du kittlig: haha. ja. sjukligt. jag kan skada någon om jag blir kittlad.
snarkar du? "små tjejsnarkningar", enligt nils.
stjärntecken? fäsk.
rädd för insekter? närå. ingen fara.
äckligaste insekten: kommer bara att tänka på såna som inte finns. jättespindlar etc.
favoritdjur? katt. mjau.
vad vill du jobba som? :'( har inga framtidsplaner. bara framtidsångest.
chips, morötter eller godis? GODIS.
pizza eller hamburgare? PIZZA.
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har redan en tat. det räcker.
stökigt eller välstädat? riktigt stökigt. har slängt snorpapper på golvet liksom.
gungar du på stolen? nej, jag har faktiskt aldrig varit en sån.
vilken hand håller du gaffeln i? höger, till min pappas stora förtret?
gillar du att sjunga? haha, ja, men jag får inte sjunga samtidigt som nisse och om jag sjunger själv så hör man hur dålig min röst är så jag låter helst bli. haha. men i duschen får alla sjunga!
anser du att du är stark? ja. det finns flera olika sorters styrka. hmpf.
använder du knark? nooooeeeej.
personer som jag tycker ska göra detta: haha ingen. kommer ändå inte läsa.
förlåt. det här är ju skittrist. men det regnar. och jag har bestämt mig för att städa idag. så jag gör lite vad som helst för att skjuta upp det.

0 kommentarer: