måndag, mars 09, 2009

hustle hustle hustle cry cry cry

jag skulle gått och lagt mig. istället gjorde jag följande:
la en ansiktsmask från dermalogica.

lät den vara kvar och stod och diskade alltså med ansiktsmask, som en jävla kärring. next stop: papiljotter while vacuuming.

käkade lite keso. götte ju.

hate:ade lite på några offer som jag av nån jävla anledning är kompis med på feythbuck. varav två har s.k. "hångelbilder" som profilbild, d.v.s. ett foto på personen ifråga samt aktuell pojk-/flickvän mitt uppe i en hångelsession. vad fan vill man säga med en sån profilbild? "HEJ KOLLA PÅ MIG! JAG HAR POJK-/FLICKVÄN, ALLTSÅ ÄR JAG INGET FREAK EFTERSOM ATT NÅN UPPENBARLIGEN GILLAR MIG"... typ? gud, kan folk bara ta och DÖ nån gång?

åt lite choklad och blev helt plötsligt lugn igen.
dags att knyta sig va? okej hejdå!

// peace in the middle east! (kanske svårt att tro att det är det jag vill med tanke på allt mitt whinande om israel. men det är faktiskt det jag vill och tror på.)
blog comments powered by Disqus