fredag, mars 13, 2009

BUTT UGLY

är det bara jag som inte förstår hypen kring adriana lima? kom igen liksom, hon är en sån där generic-snygg brasilianska med feta läppar, fluffig ultrakvinnlig frisyr och sängkammarblick, såna utseenden säger mig absolut ingenting. plus att majoriteten av alla jobb hon får är totalt smaklösa; det är typ juicy couture, victorias secret och guess.

det här är ett bra exempel. nyrikt, vräkigt och vulgärt. bara feta diorloggor överallt, neonfärgade pälsar och "sexiga jeans". ingen skulle någonsin våga kränga på sånt här skräp på mariacarla boscono.


jag blir provocerad av hur jävla fult det där faktiskt är. kolla hennes ansiktsuttryck på den andra bilden t.ex... så jävla billigt. ba HELLO jag är din lilla pinup barbie doll som du kan köpa dyra juveler till, sen gör jag vad du vill i sängkammaren och jag har inga åsikter om någonting överhuvudtaget. ja, jag kan utläsa allt det i hennes blick! USCH. jag blir nästan ledsen.
blog comments powered by Disqus