onsdag, januari 07, 2009

"i'd like to fill HER void"


jag såg batman returns nyss. helt grymt. jag vet inte vad som är bäst med den filmen; danny devito som världens mest deprimerande missfoster, den självlysade christopher walken, eller michelle pfeiffer i latexdräkt med formgjutna nipplez. *sexistisk*



gud, jag kan inte sluta irritera mig på att nåt jävla ägg har retuscherat bort de vita stygnen från hennes dräkt på den där bilden. men iallfall, batman som karaktär är ju alltid skittråkig. totalt humorlös, ingen sex appeal eller ens minsta antydan till personlighet... det är skurkarna som gör filmerna. åh. jag älskar alla batman-skurkar. det ultimata vore ju winona ryder som harley quinn. jag fattar inte att harley quinn inte har varit med i nån av batmanfilmerna ännu!!

PS. fast winona är kanske lite väl old för att spela harley quinn, hon ska ju vara nån liten nippertippa som nyss lämnat tonåren typ. mitt andrahandsval är isåfall leighton meester! ahhahahaha! *seriöst* nämen tänk på det en stund... visst vore det perfekt? hon skulle passa så bra. embrace the dark side, lil' cupcake!
blog comments powered by Disqus