måndag, december 29, 2008

året som gick, vol. III

september



i september köpte vi GUITAR HERO!!!



sen började vi gå på stand-up. de första två var fredrik lindström och russell peters.



vi var på vicefest på wennergren center. plötsligt kändes det som om man var någon annanstans.



det var jag och dessa två.



sen åkte cajsa till USA över hösten.



alltså nu när jag gör den här lilla sammanfattningen av året känns det som om jag har hängt på landet jättemycket. men vi hann med en höstpromenad också, innan året tog slut.

oktober



när oktober kom hade luggen jag klippte i augusti blivit så lång att den måste kortas ned. jag gjorde det själv med kökssaxen och var inte sådär jättenöjd.



i oktober hade vi fest. många skakade rumpa.



den mest stillsamma bilden från den kvällen.



hehe. sorry guyz. men jag var tvungen.

november



den här hösten flyttade nathan och siri också ihop! i november var det inflyttningskalas.



festens stjärna var kusin siris bebis otto.



ja. han var helt sjukt fin.



och jag lallade vidare genom livet.



jobbade på stockholms filmfestival och fick reklamprylar från sponsorerna.



i november kom första och antagligen enda riktiga snön.



och i november var det ett år sen ebba gick bort. på årsdagen satt jag vid bron och filosoferade i vad som kändes som flera timmar, det mesta kändes överkomligt. jag hoppas du har det bra. älskarej fortfarande.

december



och så befann man sig plötsligt i årets sista månad. jag blir lika överraskad varje gång. det första minnesvärda som hände i december 2008 var att einar gifte sig. ovanstående bild föreställer mig innan kalaset.



tårta, vin...



och dans... och rödvinsfläckar.

och ja... det är ungefär såhär långt jag har kommit. det har fan varit ett bra år. hur avslutar man sånt här? tack? jag vet inte. godspeed iaf.
blog comments powered by Disqus