tisdag, november 18, 2008

vasäjeru?

HAHA ÅH! man borde kunna ladda ner MIG på pirate bay, jag är fan hilarious! det var nyss en kvinna som ringde och ville ha numret till VIS:s huvudkontor i gävle, VIS är alltså Vuxendöva I Sverige. men jag kunde för allt i världen inte höra vad hon sa! jag ba "va? ursäkta? asså jag är väldigt eftermiddagströg just nu så jag hör tyvärr inte vad du säger... vuxen.. VA? asså gu förlåt, jag hör dig verkligen inte" och så ville hon liksom ha numret till ett förbund för döva!! HAHAHAHAHHAH!!

fast nu när jag tänker på det... så kanske det inte var så himla roligt ändå. hon kanske trodde att jag drev med henne. precis som i seinfeldavsnittet "the secret code", när jerrys ben somnar när han sitter i ett möte med en enbent man som eventuellt ska ge honom ett jobb, och så haltar han omkring och försöker "väcka" sitt ben och den enbente får intrycket av att han blir driven med. så jädra jobbit.

0 kommentarer: