torsdag, oktober 02, 2008

wow!

jag blev nyss påmind om varför facebook är bra ibland. min gamla klasskompis petra fiskat fram gamla mobilbilder och lagt upp dem. jag är med på två och det är så himla kul att se för att de få bilderna jag har haft från den tiden (gymnasiet) har försvunnit efter att min dator kraschade. jag kommer ärligt talat inte ihåg så mycket av mitt yttre från gymnasiet... vilka kläder jag brukade ha på mig, om jag sminkade mig, hur långt hår jag hade..? hur kan man ha så dålig koll på såna simpla saker?

NEwayz, här är de:



de är fina! den andra tjejen i den översta bilden heter madde, och den understa bildens dito heter katja. jag undrar hur det är med dem nu. det enda jag vet har jag lärt mig via facebook. haha. men nu kommer jag iallafall ihåg att jag sportade snelugg och hade en hoodie i gymnasiet. jag har för mig att den är mörkblå. har fått slut på saker att skriva nu... det var bara så himla kul att se bilderna.

och med det släcker jag lampan och säger godnatt!

ps. jag tror att detta kan vara ett av de sämst formulerade inläggen i hela den här bloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja. den var mörkblå. du hade också många koftor, nån svart polo (?). osv osv. vad ovant det är att se den där frillan!!
tack för igår! puss /e

A. sa...

wow, du verkar minnas mer än jag! den svarta polon minns jag. hade iofs två. den ena var ellens gamla och den andra var ebbas gamla. haha. *lumpunge*