söndag, oktober 05, 2008

söndag

vilken bakisfest jag och nisse har haft idag. vi städade undan efter gårdagens fest väldigt snabbt (plastglas; miljövidrigt men festvänligt) och sen laddade vi upp med sushi och yakiniku, glass, ostbågar och wienerbröd och bänkade oss framför idol. det är verkligen inget vi följer vanligtvis men just idag kändes det passande medan de få hjärnceller som överlevt gårdagen håller på att omgruppera sig.

nån gång på eftermiddan blev jag spelnostalgisk och finkammade internet efter super mario land 3: wario land, men det enda jag hittade var en snubbe som visade hur man spelar på youtube. till slut fixade nisse wario land 4, så jag försöker tillfredsställa mitt wariobehov så istället. haha titta på honom! titta på ansiktsuttrycket! han ser ut som som "hähä" låter.

sen tankade vi manhattan och det gick plötsligt upp för mig varifrån denna new york-vurm, som bl.a. är tydlig i SATC, kommer. total new york-porr, rakt igenom. manhattan var en av de bästa filmerna jag sett på länge och meryl streep var ju överjävligt snygg. madre mia...

0 kommentarer: