fredag, oktober 10, 2008

say cheese!


jag måste bara slå ett slag för den här tjejen. jag gillar henne så himla mycket. hon heter anna och jag träffade henne idag. hon gav mig en massa lyxiga ostar från sitt jobb. och jag menar alltså en MASSA ostar. hon är så generös, kände mig alldeles bortskämd när jag stod där bakom disken med glittrande ögon. först fick jag en caprinelle, som hon gav mig en gång i våras också, som är helt bortom denna värld. det är den allra godaste osten jag någonsin ätit. sen fick jag en vällagrad herrgård att ha på mackan, och sen en fantastisk liten grönmögelost och sen en sjukt krämig ost av komjölk som hon beskrev som "smör". och det var verkligen som smör... ååh. alltså förstår ni hur mycket jag älskar ost? känslan som caprinelle ger mig är närmast erotisk, och om jag hade råd skulle jag alltid ha en bit hemma. men det är där anna kommer in i bilden. det är hon som är min provider.

behold, the caprinelle:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle dig! Du får hur mkt ost som helst vet du. Puss!

A. sa...

;D

I'LL KEEP THAT IN MIND!