lördag, oktober 11, 2008

"ingen rök utan eld", ooh, i'm soo scared!

gud, jag blir så trött på anonyma kommentatorer som ska hålla på och vara spydiga. om man skriver något drygt men inte behagar ange sitt namn så kommer man inte framstå som något annat än feg. jag förstår verkligen inte vad t.ex. denna kommentator vill ha sagt. skriver jag taffligt? på vilket sätt framstår jag som en rödvinsintellektuell idiot? har jag uttalat mig om någonting jag inte har någon kunskap om? är jag dum i huvudet som drar slutsatsen att det KAN FINNAS en möjlighet att jörg haider var rattfull om han körde hem sent en lördagsmorgon efter att ha varit på en tillställning? det finns ingen anledning att förneka att möjligheten finns. eller blir han/hon stött över att jag glädjer mig åt högerpolitikens tillfälliga tillbakagång? och jag som tycker att jag var ovanligt diplomatisk i det inlägget, med undantag för det sista stycket som jag skrev för att jag kände mig mesig.
Anonym sa...

Du kanske var full när du skrev den här bloggposten? Jag vet ju förstås inte, men det finns en massa andra rödvinsintellektuella idioter som uppenbarligen publicerar saker på nätet som måste ha tillkommit under fyllan, så det kanske du gör också? Ingen rök utan eld.

0 kommentarer: