onsdag, oktober 01, 2008

mentalt tjock

imorse vaknade jag av att thomas ringde från göteborg. han sa att han ska låta mig somna om och att jag ska ringa tillbaks lite senare, men efter att vi hade lagt på så var jag så pigg att jag ringde upp honom ändå. på fredag kommer han upp till stockholm, jag längtar! jag saknar verkligen thomas. han är en sån där vän som alltid finns till hands. om man är uttråkad eller bara vill träffa nån så kan man nästan alltid räkna med thomas. det fina är att det fortfarande känns så, trots att han har flyttat till en annan stad. om jag vill kan jag ringa och snacka lite skit om ingenting, han känns fortfarande tillgänglig och tar sig alltid tid för att prata med en kompis. now that's a REAL friend.

men nu sitter jag iallafall här, har varit vaken i någon timme, och förbannar redan mitt inre sockermonster, för det enda jag tänker är; "godis till frukost - ja!"

0 kommentarer: