onsdag, oktober 01, 2008

lite bilder från landet


givetvis hade vi med oss guitar hero. precis som jag förutspådde skulle brorsan inte bara gilla det, utan bli riktigt bra på det, riktigt snabbt.

han battlade nisse.

på söndan gick vi på promenad ut i skogen. taimas var väldigt noga med att någon höll honom i handen hela tiden. notera hans bratiga dunväst. gant. haha.

taimas accepterade nisse som en del av flocken den här helgen.

*biologiska klockan*





vi hittade ut i det höga gräset.

taimas hade lite problem med att ta sig fram. haha, åh lillen!

bajskorv på spett! hahahahha!



jag gick rakt ner i bäcken.

vi hittade ett sånt där litet torn som jägarna sitter i när det är älgjakt. koroush var såklart tvungen att börja klättra.

jag klättrade också lite. och tog en bild. såg ingen älg.

när de stora barnen börjar klättra ska taimas också göra det. haha gud jag tror inte att han fattar hur mycket yngre han är.





sen hittade vi en "bajs med ben".

och taimas dansade hela vägen hem.



sen blev han trött och nisse kånkade honom sista biten upp till huset.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad underbart. skogen är det bästa som finns.

Anonym sa...

halah, varför känner jag igen dig så mycket? har vi träffats? har vi gått i samma skola eller något? du måste svara i min blogg för annars kommer jag typ glömma. haha!

A. sa...

:)))

(kan räknas som svar till båda)